x تبلیغات
توسعه کسب و کار

نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک

 

نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک با توجه به نیاز فروشگاه‌ها و صنوف تولید شده است به همین علت سهولت کاربری و سرعت بسیار بالا دارد و در عین حال برای برخی از اصناف به صورت تخصصی طراحی شده است .

امكانات نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک :

1-امکان صدور رسید و حواله انبار و گزارشات موجودی انبار

2-ورود اطلاعات سریال تولید در رسید و حواله

3-گزارشگیری از وضعیت سریال های کالا در نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک وجود دارد .

4-گزارشات متنوع فروش به صورت تفکیکی و تجمیعی براساس خریدار، شهر، کالا، بازاریاب و غیره

5-تخصیص طرح و رنگ به مدل‌های مختلف کاشی

6-تخصیص سایزهای مختلف به کاشی و سرامیک7-مشخص نمودن متر مربع در کارتن

8-گزارش گیری دقیق از کالا‌های موجود براساس طرح و رنگ

9- انواع گزارش گیری در نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک از سایز‌های مختلف محصول در انبار موجود می باشد .

10-محاسبه مساحت به صورت اتوماتيك در فاكتور ها ،قطر ، طول ، عرض ، تعداد

11 – در نرم افزار حسابداری پارسیان نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در كاردكس كالا عرضه شده است .

12-نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاكتور فروش

13-امکان ثبت مشخصات کالاها و صدور فاکتور فروش با سه نرخ در نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک قابل اجرا می باشد .

14-امکان ثبت و گزارش گیری عملیات صندوق، بانک، اشخاص، اسناد دریافتنی، اسناد پرداختنی

 

 

برای خرید نرم افزار حسابداری ویژه کاشی و سرامیک اینجا کلیک کنید

نرم افزار حسابداری ویژه شیشه بری

 

نرم افزار حسابداری ویژه شیشه بری : بخش حسابداری و مالی از پراهمیت‌ترین بخش‌های یک شیشه بری است و امروزه این صنف برای افزایش بهره‌وری کار حسابداران، کاهش خطا در ثبت حسابداری، تنظیم آسان‌تر گزارش‌های قانونی و تحلیل دقیق‌تر شرایط مالی کسب‌و‌کار، نیازمند استفاده از نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی هستند .

یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار حسابداری ویژه شیشه بری قابلیت محاسبه ی مساحت شیشه می باشد .

هنگام تعریف شیشه در نرم افزار باید طول ، عرض و قطر تقریبی را وارد نمایید تا زمان ثبت فاکتور ، به صورت اتومات مساحت شیشه محاسبه گردد .

محاسبه ی هزینه ی تکنیسین و حمل شیشه در فاکتور فروش و خرید ،طراحی گزارشات مناسب صنف شیشه ، حواله انتقالی بین انبارها ، فرمولاسیون تولید و تبدیل و …. از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد .

 

امكانات نرم افزار حسابداری ویژه شیشه بری:

1-محاسبه مساحت به صورت اتوماتيك در فاكتور ها (قطر ، طول ، عرض ، تعداد )

2-نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در كاردكس كالا

3- نمايش قطر ، طول ، عرض ، تعداد در چاپ فاكتور فروش

 

برای خرید نرم افزار حسابداری ویژه شیشه بری اینجا کلیک کنید

نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه

 

نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه ، متناسب با نیازمندی های صنف آتلیه داران و عکاسان از قبیل ثبت،تغییر و چاپ فاکتور صنف آتلیه داران و عکاسان، ثبت و مدیریت عملیات بانکی و همچنین امکانات کاربردی، ظاهری زیبا و منطبق با نیاز صنف آتلیه داران و عکاسان را ارائه می دهد.

 

امکانات نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه :

 

1- صدرو قبض پرسنلی و هنری تعریف انواع خدمات و چاپ ها و تعریف قیمت اصلی و چاپ مجدد جهت تسریع در ورود اطلاعات

2- امکان تعیین زمان تحویل بر اساس نوع قبض به صورت اتوماتیک در نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه وجود دارد .

3- ثبت تسویه حساب بصورت نقدی، چک، واریز به حساب و یا POS بانکی

مشاوره برای نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه
مشاوره برای نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه

4- امکان ثبت توضیحات مربوط به طراحی هرعکس در نرم افزار حسابداری پارسیان وجود دارد .

5- تعیین زمان و کاربر در فرآیند های صورت گرفته بر روی هر قبض(سفارش، عکاسی، طراحی، چاپ، تحویل و . . .) و پیگیری امور محوله به افراد

6- آرشیو عکس های مربوط به هر قبض و قابلیت ردیابی تصاویر از طریق بارکد، نام،شماره قبض و یا سایر مشخصات مشتری

7- امکان صدور پیش فاکتور قرارداد مجالس و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور مجالس

8- انبار مواد مصرفي: انواع کارتريج، انواع داروي ظهور و چاپ

9- حقوق پرسنل را می توانید به راحتی در نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه  انجام دهید .

10- صدور قبض به مشتري بابت خدمات ارائه شده و قابليت ثبت بيعانه

 

برای خرید نرم افزار حسابداری ویژه آتلیه اینجا کلیک کنید

چرا باید نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل انجام دهیم ؟

 

 نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل : امروز میخوام درباره نصب تضمینی اپلیکیشن  موبایل صحبت کنم . که اصلا چیه؟ برای چه کاری استفاده میشه ؟

هنگامی که یک برنامه نویس یک اپ را درست میکنه برای اپ سه حالت بوجود می آید: یا به صورت رایگان است , یا به صورت پولی و یا به صورت ارزش افزوده . لازم بگویم قیمت ارزش افزوده ها بیشتر از رایگان است که این به دلیل دسترسی هایی است که آن ایجاد میکند .

افزایش با کیفیت نصب اپلیکیشن شما باعث افزایش مشتری شما می شود. نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل را به صورت واضح و خلاصه میتوان گفت : سازننده های اپلیکیشن ها کاربر را جذب میکنند .  برای تسریع از انواع روش های تبلیغاتی استفاده می کنند تا بتوانند بالاترین کیفیت  را در کوتاه ترین زمان را داشته باشند .

 اما چگونه ؟ نحوه کار به این  صورت است که با روشن بودن اینترنت فرد  اپلیکیشن شما به صورت خودکار دانلود شده و فرد تنها با گزینه اری و خیر برای نصب مواجه میشود که تایید برای نصب به عواملی بستگی دارد : گفتیم که فرد تنها چیزی که مشاهده میکند صفحه نصب است و در آن جا تنها نام اپلیکیشن شما و لوگوی آن نمایش داده میشود بدین منظور شما باید نام و موضوعی را برای اپلیکیشن خود در نظر بگیرید که روان و جذاب باشد و همچنین لگویی را انتخاب کنید مخاطب را مجاب به نصب آن کند .

حال برای نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل نیاز به دسترسی به پنل شمارش اپلیکیشن داریم این پنل مهم ترین کاری میکند تعداد کاربران و یا تعداد نصب های اپلیکیشن شما را برای مدیریت بیشتر نشان میدهد .که معروف ترین پنل ها , پنل پوشه و وانسیگنال است که به دلیل سیاست های موجود در اکثریت شرکت ها بیشتر با پنل وانسیگنال کار می کنند , که این کار دلایل مختلفی دارد اما مهم ترین آن که برای کاربر هم بسیار مهم و قابل توجه است هزینه ی بالای پنل پوشه است.

 

داستان سرایی در شبکه های اجتماعی

 

داستان‌سرایی یا همان Storytelling در وب و شبکه های اجتماعی ، ترکیبی است از هنر، احساسات و فناوری. قصه‌گوهای ماهر برای این که مخاطبان را سر شوق آورند و آنها را به شنیدن ماجرای خویش ترغیب کنند، از راهکارها و شیوه‌های خاصی بهره می‌برند. این یک روش نوین در شبکه های اجتماعی می باشد .

امروزه بازاریاب‌ها به خوبی دریافته اند که داستان‌گویی اهمیت بالایی در جذب مخاطبان آنلاین دارند، چرا که کسب‌وکارها با استفاده از بستر داستان‌ها می‌توانند بهتر، دقیق‌تر و به گونه‌ای شخصی‌تر باب تعامل را با کاربران بگشایند. آیا ما می‌توانیم در شبکه‌های اجتماعی نیز به سراغ داستان‌گویی برویم؟ آیا با توجه به این که پست‌های شبکه‌های اجتماعی باید کوتاه و در عین حال جذاب باشد، این امکان را داریم که در محفل‌های مجازی، راوی داستان خود باشیم و در این کار، موفق گردیم؟

پاسخ این است: آری، و البته این کار نیز مانند بسیاری از کارهای فنی دیگر، با ظرافت ها و اما و اگرهای خاصی همراه است.
اتفاقاً ما در این مطلب به دنبال ارائه راهکارهای عملی و جذاب برای داستان سرایی در شبکه‌های اجتماعی هستیم، به طوری که نه حوصله مخاطب سر برود و نه زمان و هزینه ما هیچ شود. ما در این مقاله به نحوه قصه گویی موفق در سه شبکه اجتماعی برتر اشاره می‌کنیم که عبارتند از فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر.

فیس‌بوک

شبکه اجتماعی فیس بوک

فیس بوک

از پست‌های بلند نترسید!

شرکت NPR با بررسی بیش از ۳۰۰۰ پست فیس‌بوکی خود به این نتیجه رسیده که پست‌های کوتاه‌تر (کمتر از ۱۲۰ کاراکتر) بیش از پست‌های بلند (بالاتر از ۲۸۰ کاراکتر) کلیک می‌خورد… ولی این همه ماجرا نیست! پست‌های طولانی‌تر یک سری کلیک‌خوری‌های دیگری دارند، مثل کلیک‌هایی که کاربران بر See More یا چیزی شبیه به آن می‌زنند. معمولاً See More در کنار پست‌های بلند فیس‌بوک ظاهر می‌شود. این بدان معناست که کاربران برای خواندن این مطالب به جای دیگری نمی‌روند.
صفحه فیس‌بوک Humans of New York یک مطالعه موردی جالب در این خصوص به شمار می‌رود. بسیاری از پست‌های آنها بلند و طولانی هستند و مردم برای مطالعه تمام مطلب باید بر See More کلیک کنند. اگر چه به نظر می‌رسد کسی حوصله خواندن این پست های بلند بالا را ندارد ولی آمار، از تعامل خوب خوانندگان با این مطالب در فیس‌بوک حکایت دارد. شاید یکی از دلایل این خرق عادت، آن باشد که Humans of New York داستان‌هایی زیبا، جذاب و حرفه‌ای را روایت می‌کند.

اگر می‌خواهید هوادارن فیس‌بوکی‌تان را به ماندن در همان صفحه تشویق کنید (به جای این که آنها را به سایت دیگری بفرستید)، بهتر است پست‎های طولانی بنویسید و به جای خلاصه‌نویسی یا اشاره به عنوان، کل مطلب را درج نمایید.

یک آلبوم عکس بسازید

یک عکس هزار واژه است و چند عکس چند هزار واژه! ساخت یک آلبوم عکس در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک راه دیگری برای داستان‌سرایی است. این ابزار هنگامی مفید است که شما عکس‌های زیادی برای به اشتراک‌گذاری در اختیار داشته باشید. یک مزیت این کار آن است که هر وقت عکس جدیدی به آلبوم‌تان اضافه کنید، فیس‌بوک تمام آلبوم را در فید خبری خود re-share می‌نماید. همین قضیه احتمال بیشتر دیده شدن آلبوم را افزایش می‌دهد.

وقتی رویداد یا جشنی برگزار می‌کنید، عکس‌های زیادی بگیرید تا دست‌تان برای اجرای این ترفند پُر باشد.

ویدیوهای بلند بسازید

گاهی اوقات حتی عکس‌های آلبوم فیس‌بوک هم نمی‌تواند چاره درد ما برای داستان‌گویی باشد. در این مواقع ذهن‌ها به سمت ویدئوهای طولانی منحرف می‌شود! در فیس‌بوک یک ویدئو می‌تواند حداکثر ۱۲۰ دقیقه طول داشته باشد که این، برای داستان‌گویی بسیار عالی است.

۲ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی ( پول بگیرید و بنویسید )

 

داشتن ایده پولساز کسب و کار اینترنتی علی الخصوص اگر بکر باشند می‌تواند نقطه شروع خوبی برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق باشد. در این مقاله به ۲ ایده کسب و کار اینترنتی خواهیم پرداخت که می توانید فقط با داشتن یک لپ تاپ یا حتی یک موبایل در هر جایی که باشید پول در بیاورید.

آغاز کسب و کار اینترنتی در مقایسه با سرمایه‌گذاری در شرکتی که وجود فیزیکی یا دفتری در مرکز شهر دارد از ریسک بسیار کم‌تری برخوردار است. از آن‌جایی‌که کسب و کارتان مبنایی اینترنتی دارد، شما می‌توانید به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دست پیدا کنید و به‌صورت مجازی از هر کجا که بخواهید فعالیت کنید. با برخی مهارت‌های ارتباطی و چندین وب‌سایت اصلی همراه با کمی دانش حفظ و نگهداری، تقریبا همه‌ی ما می‌توانیم یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم و آن را به پیش ببریم و تنها در چند روز آن‌را راه بیاندازیم. آیا فکر می‌کنید آماده‌اید کارآفرین اینترنتی بزرگ بعدی باشید؟

کسب درآمد از نویسندگی

کسب درآمد از نویسندگی

حتماً تا به حال داستان نویسنده فقیری را شنیده اید که ۸۰ ساعت در هفته کار می کرد اما باز هم قادر نبود حداقل در آمد لازم برای گذران زندگی را کسب کند. شاید این تصویر مرسومی باشد که عموم مردم در مردم نویسندگان در ذهن خود دارند. اما باید گفت که این تصویر حقیقت ندارد. روش های بی شماری وجود دارد که نویسندگان می توانند از طریق آن ها کسب درآمد کنند، حتی بالاترین در آمدها را داشته باشند. همه نویسندگان فقیر نیستند و از طرفی همه نویسندگان رمان های تخیلی که میلیون ها نسخه از آن در دنیا به فروش می رسد نمی نویسند. فقط به موضوعاتی فکر کنید که روزانه آن ها را می خوانید. مثلاً اخبار، مطالب مربوط به وبلاگ ها و وب سایت ها همان موضوعاتی هستند که روزانه خوانده می شوند و به نظر مطالب ساده و عادی می رسند. یکی دیگر از مواردی که شاید روزانه هر فرد بخواند تبلیغات است یا مثلاً روش های بسته بندی محصولات در یک کارخانه. به هر حال نویسنده ای هم باید باشد که در مورد این مطالب به نظر پیش پا افتاده و ساده مطلب بنویسد.

در ادامه مطلب من به دو روش کسب در آمد از نویسندگی خواهم پرداخت .

من یک نویسنده هستم

من یک نویسنده هستم

وبلاگ‌نویس متخصص

یکی از ایده پولساز کسب و کار اینترنتی که با هزینه کم می توانید راه اندازی کنید وبلاگ نویسی می باشد. اگر به نوشتن علاقه دارید و درباره‌ی موضوعات خاصی قویا مشتاق هستید، با ایجاد وبلاگ خودتان، سبک و سیاق‌تان را به سمع و نظر پولدارها برسانید. تأسیس وبلاگ خودتان نیازمند مهارت‌های رایانه‌ای و فنی زیادی نیست. با این حال، مهم این است که بدانید متناسب با موضوعی که در مورد آن می‌نویسید، چه می‌گویید. به مرور زمان، رفته رفته مخاطبینی به دور خود جمع می‌کنید چرا که مردم به تخصص و دانش شما اعتماد خواهند کرد.

با گردآوری پیروان زیاد، شما مجاز به سودآوری خواهید بود که با جذب تبلیغ‌کنندگان کلیدی یا با حق‌العمل‌هایی که با فروش محصولات برندی دیگر (فرض کنید یک واسطه) می‌گیرید به‌دست خواهید آورد. وبلاگ‌نویسی یک کسب و کار بزرگ است؛ از خانم هیتر از سایت Dooce.com بپرسید. او یک مادر است که هر روز در مورد فرزندان و حیوانات خانگی‌اش می‌نویسد و فقط با کسب درآمد از وبلاگ‌نویسی، ماجراجویی‌های روزانه‌اش را با موفقیت به یک کسب و کار سودآور تبدیل کرده است.

برای ساخت وبلاگ راه حل های مختلفی دارید ، می توانید از وبلاگ سازهای رایگان مثل بلاگفا ، میهن وبلاگ و یا بلاگر و دیگر وبلاگ ساز ها استفاده کنید و یا می توانید با وردپرس یک سایت درست کنید و در آن اطلاعات خود را بنویسید .

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست؟

 بسیاری از افراد هستند که در خانه خود و با یک دستگاه کامپیوتر و به همراه یک خط اینترنت کسب درآمد اینترنتی دارند. بله به همین سادگی، نه هزینه دفتر کار می دهند نه هزینه های اضافی مثل دستمزد کارمندان یا پول آب و برق و گاز! مجوز کار هم ندارند. اکثر کارآفرینان برتر دنیا کار و کسب شان را از خانه خود و جایی که در آن زندگی می کردند شروع کردند. جالب نیست؟ من در این مقاله به شما می گویم کسب و کار اینترنتی خانگی چیست؟ و چه مزایایی دارد و چگونه باید راه اندازی شود. پس پیشنهاد می کنم ادامه این مقاله را بخوانید.

 

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست؟

هر کسب و کار اینترنتی که در خانه انجام شود و منجر به درآمد زائی شود کسب و کار اینترنتی خانگی نام دارد. بسیاری از افراد تا نام کسب و کار اینترنتی خانگی را می شنوند سریع فکرشان به سمت کسب درآمد از طریق سایت می رود و فکر می کنند کسب درآمد از اینترنت و به صورت خانگی فقط با داشتن یک وب سایت اینترنتی امکان پذیر است.

در صورتی که این گونه نیست! بلکه کسب و کارهایی هستند که بدون داشتن سایت موفق به کسب درآمد های میلیونی در ماه می شوند. اگر بخواهم نمونه اش را مثال بزنم کسب و کارهایی که از طریق پیج های اینستاگرام یا کانال های تلگرامی ایجاد شده اند. به عنوان مثال خانمی چرم های دست ساز درست می کند و از طریق پیج اینستاگرامش کارهایش را به مخاطبینش معرفی می کند. علاقه مندان به کارهای او هم از او خرید می کنند. بله به همین سادگی یک خانمی که کارهای دستی در خانه خود درست می کند می تواند از اینترنت درآمد زائی کند.

دوستی را می شناسم از طریق تلگرام درآمد زائی می کند. ایشون کانالی دارند مربوط به معرفی کسب و کارهای شهر خودشان است. اعضای زیادی هم ندارند ولی به خاطر اینکه اعضای کانال اکثرشون در همان شهر حضور دارند این خودش یک مزیت است. ایشون تبلیغات مربوط به کسب و کارهای سنتی شهرشان را در کانالش قرار می دهد و در قبالش مبلغ کمی دریافت می کند. مثلا ۵۰۰۰ تومان، ولی در روز حداقل ۵ تبلیغ در کانالش می گذارد. مثلا شخصی دنبال یک نیروی کار می گردد، چه جایی بهتر از تبلیغ در این کانال؟

با افزایش کاربران اینترنتی و اینکه روز به روز به افرادی که گوشی های هوشمند دارند اضافه می شود بازار هدف خیلی خوبی در شبکه های اجتماعی در انتظار کسب و کارها است. به خاطر همین تو همین دو سه ساله کسب و کارهای خیلی زیادی در شبکه های اجتماعی و فقط از طریق همین شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام توانسته اند درآمد های بالایی کسب کنند. بدون اینکه هزینه های زیادی برای راه اندازی وب سایت و موارد دیگر بپردازند.

ولی یادتان باشد کسب و کارهایی که بر پایه شبکه های اجتماعی محبوب یک کشور بنا می شوند روزی می رسد که نابود می شوند. پیجی که در اینستاگرام یک میلیون فالوئر دارد و از طریق تبلیغات کسب درآمد دارد روزی که اینستاگرام محبوبیتی در بین ما ایرانی ها نداشته باشد می خواهد چه کار کند؟ دقیقا مثل کسب و کارهایی که در فیسبوک بودند و بعد از آمدن اینستاگرام نابود شدند.

پس تا اینجا فهمیدید کسب و کارهای اینترنتی خانگی چه مزایا و معایبی دارند. البته مزیت های آن خیلی بیشتر از معایب آن هستند.

آیا می خواهید کسب و کار اینترنتی خانگی داشته باشید؟

اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی را دارید باید یک سری از موارد مهم را مد نظر داشته باشید.

اول از همه هدف شما از راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه هست؟ باید بدانید دقیقا چه کسب و کاری را و چرا می خواهید راه اندازی کنید. برای اینکه در ادامه کار حتما لازم است بدانید چه ابزارهایی لازم دارید. مثلا اگر می خواهید مثل همان خانمی که چرم دست ساز می ساخت کسب و کارتان را از طریق اینستاگرام شروع کنید نیاز به یک تلفن همراه هوشمند و یک خط اینترنت دارید. البته این فقط یک مثال بود.

کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی

اگر قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را در منزل خود را اندازی کنید باید بدانید کسب و کار شما چه چیزهایی لازم دارد. آیا کسب و کار شما نیاز به راه اندازی سایت دارد؟ بسیار خب یک کاغذ بردارید و دقیقا بنویسید سایت شما در چه زمینه ای است و چه مواردی باید در آن اجرا شود.

برای اینکه بدانید دقیقا چه می خواهید از اینترنت کمک بگیرید. مثلا برای راه اندازی سایت دقیقا چه قدر سرمایه نیاز دارید آیا خودتان می توانید اقدام کنید. چه طوری؟ خب با یکی از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس می توانید سایتتان را طراحی کنید. اگر نمی دانید وردپرس دقیقا چیه باید در اینترنت به دنبال این جواب برسید. محتوای زیادی درباره وردپرس در اینترنت وجود دارند. به خاطر اینکه محبوب ترین سایت ساز و همچنین کاملا رایگان است.

البته فقط این اول کار است. همه چیز کسب و کار اینترنتی در راه اندازی یک سایت ختم نمی شود. به این فکر کردید که چه طور باید محصولاتتان را بفروشید؟ برای اینکه محصولاتتان را به صورت آنلاین بفروشید باید سایتتان مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی باشد. برای اینکه محصولاتتان به دست مشتریانتان برسد باید با اداره پست یا شرکت های واسط صحبت کنید و قرار داد ببندید.

امیدوارم منظورم را فهمیده باشید. منظورم این است که باید تحقیق کنید ببینید کسب و کارتان دقیقا به چه چیزهایی احتیاج دارد. شاید محصولاتتان دانلودی باشد و نیازی به قرار داد با اداره پست نباشد. شاید میزان سرمایه شما به قدری باشد که بتوانید تمام این کارها را به اشخاص متخصص بسپارید. مثلا طراحی سایتتان را به شرکت های طراحی سایت بسپارید. از طرفی شاید سرمایه شما کم باشد و مجبور باشید بیشتر کارها را خودتان انجام دهید. در این صورت باید اطلاعات خود را بالا ببرید. کاری ندارد از طریق اینترنت به سادگی امکان پذیر است. محتواهای رایگان و ارزشمند در اینترنت به وفور یافت می شود.

تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی چگونه باید انجام شود؟

 

تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی : حتما دیدید که تو خیلی از سایت های فروشگاهی که وارد می شوید با متن های تبلیغاتی متنوع روبرو می شید و  وقتی وارد محصولات می شدی چیزی جز تصویر محصول و نهایتاً یکی دو تا خط توضیح بیشتر نمی بینید . به نظر من اکثر صاحبان فروشگاه های اینترنتی در تولید محتوا در فروشگاه خود واقعا ضعیف عمل می کنند. خیلی از فروشگاه های اینترنتی به جای اینکه به فکر مخاطبان شان باشند فقط به فکر این هستند که چطور محصولات شان را تبلیغ کنند تا هر کسی که از راه رسید خواهان آن ها شود.

این اشتباهی است که خیلی از دوستان انجام می دهند و فکر می کنند این تنها راه برای افزایش فروش محصولات شان در فروشگاه اینترنتی است که باید انجام دهند!

اما غافل از اینکه فروشگاه های اینترنتی محبوبی مثل دیجی کالا و بامیلو وجود دارند که برای هر کسی شناخته شده هستند و خیلی ها دوست دارند از این فروشگاه ها محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند. پس راه چاره چیست؟ چه طور با فروشگاه اینترنتی های غول در ایران باید رقابت کنیم؟

در این مقاله قصد دارم به شما یاد بدهم که چه طور باید در فروشگاه اینترنتی خود تولید محتوا کنید تا هر بازدید کننده ای مشتاق شود تا از شما خرید کند. البته که این تنها راه برای رقابت با بزرگان است.

پس اگر بودجه کمی دارید و توان تبلیغات انبوه برای فروشگاه اینترنتی خود را ندارید در این مقاله همراه من باشید تا بهترین روش تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی را به شما یاد دهم.

تولید محتوا در فروشگاه اینترنتی

به طور معمول به وبلاگ هر فروشگاه اینترنتی در ایران که نگاه کنید جز تبلیغ محصولات شان چیزی نمی بینید. یا محصولی جدید با امکانات جدیدش را معرفی کرده اند، یا نقد و بررسی گذاشته اند، یا مدل هایی از یک محصول خاص را با هم مقایسه کرده اند و یا در کل به مزیت ها و ویژگی های محصولات اشاره کرده اند که این دقیقا یعنی تبلیغ کردن محصول!

 

ادامه این مقاله جذاب را در لینک زیر بخوانید

چگونه فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنم؟ ( آموزش تصویری )

 

یکی دیگر از ایده های جالب داشتن فروشگاه و یا همان راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد. با توجه به گسترش و دسترسی افراد بیشتر به اینترنت و فضای مجازی، تجارت‌های سنتی به مرور زمان جای خود را به نسخه‌های نوین‌تر تجارت یعنی تجارت الکترونیک می‌دهند و تجارتی که در آن نیاز بود برای خرید یک جنس به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه کنید، کم کم در حال منسوخ شدن است. امروزه کمپانی‌ها و تجار مختلف دریافته‌اند که پهنه‌ی اینترنت حرف اول و آخر را در فروش بیشتر و معرفی بهتر برند تجاری آنها می‌زند. بنابراین با گسترش اینترنت و به همراه آن گسترش فرهنگ خرید های مجازی، تعداد فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش است.

در ایران نیز تاریخچه‌ی فروشگاه های اینترنتی به اوایل دهه‌ی ۸۰ باز می‌گردد. زمانی که حمید و سعید محمدی، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را تاسیس کردند. در سال های بعد و با گسترش اینترنت در کشور، فروشگاه‌های دیگری نیز کسب و کار خود را به اینترنت انتقال دادند. یکی از اساسی ‌ترین مشکلات بر سر راه تاسیس فروشگاه اینترنتی در ایران در اوایل دوره‌ی روی‌کار آمدن این نوع فروشگاه‌ها، مسئله‌ی اعتماد مشتری به آنها بود. بسیاری از مردم ایران بر این عقیده بودند که فروشگاه‌های اینترنتی کلاهبردار هستند و خرید از آنها مساوی با خرید کالاهای بی‌کیفیت و … است. اما خوشبختانه امروزه اعتماد مردم به فروشگاه های اینترنتی افزایش یافته است و بسیاری از افراد اغلب خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام می‌‌دهند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

اما راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی موفق چگونه است؟ چه ترفند هایی دارد؟ آیا اصلا شدنی است؟ چه هزینه‌ها و مراحلی دارد؟ اینها سوالاتی هستند که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. پیش هرچیزی باید بنابر تجربه‌ی شخصی‌ام این نکته را به شما گوشزد کنم که بازار اینترنتی امروز، دیگر فضایی برای آزمون و خطا باقی نگذاشته است. رقبا سرسخت‌تر از آن چیزی هستند که شما فکر‌ می‌کنید و اگر با برنامه و پشتوانه قوی جلو نروید، قطعا شکست خواهید خورد و هزینه‌ و وقت شما هدر خواهد رفت. اما اگر در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود مصر هستید، تا پایان با من همراه باشید تا راهنمای قدم به قدم راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را با هم مرور کنیم.

فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان است .

سؤالی که ممکن است برای خیلی از شما پیش بیاید این است: چرا باید شرکت سُنتی خودم را به شرکت اینترنتی تبدیل کنم؟
ابتدا، اجازه دهید مطلبی را روشن کنیم. در این مقاله، منظور ما از «شرکت سنتی»، شرکتی است که در مکانی فیزیکی واقع شده و فروشش یا از طریق حضور مشتریان صورت می‌گیرد یا از طریق ایمیل و تلفن. در کل، منظور ما شرکتی است که فروش اینترنتی ندارد. البته، روز‌به‌روز از تعداد این شرکت‌ها کاسته شده و به شرکت‌های اینترنتی اضافه می‌شود. اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید، حتما خیلی درباره‌ی مزایای تبدیل کسب‌و‌کار خود به کسب‌و‌کار الکترونیکی شنیده‌اید. شاید این کار به نظر خیلی از افراد خطرناک یا پیچیده باشد. اما فواید زیادی در فروش یا فعالیت تجاری آنلاین وجود دارد. در ادامه‌ی مقاله به ۹ مورد از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی اشاره خواهیم کرد.

 

 

 

مهمترین مزیت داشتن فروشگاه اینترنتی

۱. حضور در اینترنت، تصویر بهتری از شرکت‌تان ارائه می‌دهد

فقط همین دلیل می‌تواند برای راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. بدون داشتن وب‌سایت، وبلاگ یا هر نوع حضور اینترنتی، مشتریان نمی‌توانند متوجه شوند شما چقدر در کارتان جدی هستید. امروزه، شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی که باشند، سعی می‌کنند حضور پُررنگی در اینترنت داشته باشند.

۲. دسترسی به خدمات شرکت شما ۲۴ ساعته می‌شود

با اینکه خیلی از فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان‌ها خدمات ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند، اما این کار برای خیلی از کسب‌و‌کارها غیرممکن است. البته، بهتر است بگوییم این کار بدون اینترنت غیرممکن است. یکی از مهم‌ترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که هر زمانی از شبانه‌روز و در هر مکانی، سفارش‌های خود را ثبت کنند. تصور کنید این امر چقدر می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما سوددهی داشته باشد.

۳. می‌توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهید

اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا به سؤالات مشتریان پاسخ دهید، وبینارهایی برای فروش یا تبلیغات برگزار کرده و به مشکلات مشتریان رسیدگی کنید. همه‌ی این کارها بدون اتلاف وقت انجام می‌شوند. فقط کافی است یک بار ویدئویی یا لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و سال‌ها مشتریان‌تان را برای دریافت پاسخ‌شان به صفحه‌ی مربوط به آنها ارجاع دهید. با این کار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید بلکه خدمات بهتری نیز به مشتریان ارائه می‌دهید. مشتریان معمولا دنبال اطلاعات خاصی می‌گردند. معمولا اطلاعاتی که برای آنها مهم است به دو دسته تقسیم می‌شود:
• اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری قبل از خرید
• حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز می‌کند
شما می‌توانید با ایجاد وب‌سایت، تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان بگذارید. این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و فروش افزایش پیدا می‌کند.

۵. تمام فاصله‌ها از بین می‌روند

یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی این است که فاصله‌‌ها را از میان برمی‌دارد. فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است. از طریق اینترنت شما می‌توانید با مشتریان در تماس باشید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلات‌شان را حل کنید. از همه مهم‌تر اینکه، می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مستقیما دریافت کنید.

۶. می‌توانید در هر مکانی که دوست دارید، کار کنید

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دوست ندارید زمستان در هوای سرد یا به خاطر آلودگی هوا از خانه خارج شوید؟ آیا از گرما و رطوبت در شهر خود کلافه شده‌اید؟ کسب‌و‌کار اینترنتی شما را از قید‌و‌بند مکان آزاد می‌کند و این امکان را برای‌‌تان فراهم می‌آورد که هر جا راحت هستید کار کنید. تا زمانی که ارتباط اینترنتیِ خوبی دارید، می‌توانید هر جایی از دنیا که دوست دارید زندگی کرده و کسب‌و‌کارتان را مدیریت کنید. خیلی از مردم در یک قاره زندگی می‌کنند ولی انبار کالاهایشان در قاره‌ی دیگری است. یکی از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی این است که به شما اجازه می‌دهد کسب‌و‌کارتان را با سبکِ زندگی‌تان هماهنگ کنید و نه برعکس. البته استثناهایی هم وجود دارند. بعضی از افراد مانند جراحان، معمارها و نقاش‌ها حتما برای انجام شغل‌شان به مکان خاصی نیاز دارند .

۷. هزینه‌های عملیاتی شرکت‌تان کاهش می‌یابد

فقط انجام یک کار ساده می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد. به‌عنوان مثال، ثبت آنلاین سفارشات باعث می‌شود دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات مشتریان نداشته باشید. فروش آنلاین این امکان را فراهم می‌آورد که هم سفارش‌ها و هم پرداخت‌ها را اینترنتی انجام دهید. با این کار از تعداد کارکنان و در نتیجه هزینه‌های اداری و دفتری کاسته می‌شود.
به جز ثبت سفارش‌ها و پرداخت‌ها، بقیه‌ی فعالیت‌های تجاری‌تان را نیز می‌‌توانید به صورت اینترنتی مدیریت کنید. از این فعالیت‌‌ها می‌توان به پرداخت صورت‌حساب‌ها و قبوض، ردیابیِ سفارشات و فرستادن کالاها نام برد. از دیگر کاربردهای اینترنت، پاسخ‌دهی سریع و آسان به سؤالات و مشکلات مشتریان از طریق سؤالات رایج و انجمن‌های آنلاین است.

صفر تا صد آموزش طراحی وب سایت شخصی (رایگان)

 

طراحی وب سایت شخصی : در این مقاله به شما آموزش طراحی وب سایت شخصی را خواهم داد و قول خواهم داد اگر تا پایان مقاله با من همراه باشید می توانید مثل آقای اشکان به راحتی برای خود یک وب سایت شخصی بسازید . طراحی وب سایت شخصی در کمتر از ۴۸ ساعت برای فردی که تخصصی ندارد شاید عجیب به نظر بیاید ، اما این در این آموزش خواهید یافت که کار سختی نخواهد بود .

امروزه با پدید آمدن شبکه های اجتماعی مختلف و توسعه وبلاگ های شخصی تصور میشود که نیاز به داشتن وب سایت های شخصی کاهش پیدا کرده است. گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها میتوانند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده آنلاین باشند، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که نیاز به سایت شخصی دارند، چندین برابر مفید تر میباشد.در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ ها ، گرافیک یا به صورت ثابت و غیرقابل تغییر است یا از امکانات گرافیکی محدودی برای تغییرات جزئی گرافیک میتوان استفاده کرد. مهمترین مسئله ای که در یک سایت شخصی حائز اهمیت است، قالب و گرافیک زیبا و جذاب سایت میباشد. گرافیک و قالب سایت شخصی باید با توجه به روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که فرد مطابق با آنها درخواست طراحی خود را داده است. شکل قالب میتواند مبتنی بر عکس فرد و یا زمینه کاری وی باشد .

سایت های شخصی پیچیده نیستند. معمولا سایت های شخصی برای معرفی افراد ساخته می شود و دارای صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و سایر صفحات لازم می باشد. برای طراحی سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

قدم اول برای طراحی وب سایت شخصی

برای طراحی وب سایت شخصی خود می بایست در مرحله اول یک نام برای خود انتخاب کنید که ما به آن می گوییم دامنه ، آقای اشکان تصمیم گرفته کسب و کار خودش رو حسابی توسعه بده و برای خودش یک وب سایت راه اندازی کنه تا بتونه توسط وب سایت محصولات و خدماتش رو به مخاطب هاش معرفی کنه، اما قبل از راه اندازی وب سایت باید یک دامنه مناسب برای خودش ثبت کنه.

 

راه اندازی وب سایت شخصی

چگونه وب سایت شخصی طراحی کنیم

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد